Palaverimuistio 0,99 €, powerpoint-kalvot 0,99 €, vastaus asiakaspalautteeseen 0,99 €, liidi 0,99 €, myyntiraportti 0,99 €
- Hannu Ripatti
- 7.10.
- 1 min käytetty lukemiseen
Tekoälyn myötä yllä oleva saattaa olla totta ennemmin kuin myöhemmin. Fin-niminen asiakaspalveluagenttia tuottava startup on asettanut yhden ratkaistun asiakaspalautteen hinnaksi 99 senttiä.
He olivat laskeneet, että ihmisten toimesta yhden asiakaspalautteen ratkaisemisen kustannus on keskimäärin muutaman kympin.
Nykyisin ohjelmistoja ja palveluita hinnoitellaan pääosin käyttäjämäärän mukaan.
Tekoäly saattaa hyvinkin muuttaa tämän(kin). Ainakin silloin, kun se pystyy tuottamaan suoraan lopputuotoksen, eikä ihmiseltä tarvita kuin tarvittavat taustatiedot, jos niitäkään.
En siis yhtään ihmettele, jos pian lopputuotoksia ostetaan kuin sovelluksia sovelluskaupasta.
Listalla tänään:
Budjetti 0,99 €
Investointilaskelma 0,99 €
Markkinointisuunnitelma 0,99 €
Prosessikuvaus 0,99 €
Työsopimus 0,99 €
Tiedote 0,99 €
Mitä saisi olla?
Kommentit