top of page

Palaverimuistio 0,99 €, powerpoint-kalvot 0,99 €, vastaus asiakaspalautteeseen 0,99 €, liidi 0,99 €, myyntiraportti 0,99 €

  • Hannu Ripatti
  • 7.10.
  • 1 min käytetty lukemiseen

Tekoälyn myötä yllä oleva saattaa olla totta ennemmin kuin myöhemmin. Fin-niminen asiakaspalveluagenttia tuottava startup on asettanut yhden ratkaistun asiakaspalautteen hinnaksi 99 senttiä.


He olivat laskeneet, että ihmisten toimesta yhden asiakaspalautteen ratkaisemisen kustannus on keskimäärin muutaman kympin.


Nykyisin ohjelmistoja ja palveluita hinnoitellaan pääosin käyttäjämäärän mukaan.


Tekoäly saattaa hyvinkin muuttaa tämän(kin). Ainakin silloin, kun se pystyy tuottamaan suoraan lopputuotoksen, eikä ihmiseltä tarvita kuin tarvittavat taustatiedot, jos niitäkään.


En siis yhtään ihmettele, jos pian lopputuotoksia ostetaan kuin sovelluksia sovelluskaupasta.


Listalla tänään:

Budjetti 0,99 €

Investointilaskelma 0,99 €

Markkinointisuunnitelma 0,99 €

Prosessikuvaus 0,99 €

Työsopimus 0,99 €

Tiedote 0,99 €


Mitä saisi olla?

 
 
 

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
Odotettavissa: prototyyppien yliannostus

Prototyyppi on joiltain osiltaan lopullista tuotosta esittävä mallikappale. Sen avulla voidaan mallata vaikkapa muotoa, toiminnallisuutta, prosessia tai vuorovaikutusta. Prototyyppejä ei kuitenkaan ol

 
 
Näin viet tekoälyn avulla työkaverin työt

Ei vaineskaan, mutta kun ensimmäisiä merkkejä tulevasta Suuresta Organisaatiouudistuksesta on ilmassa, niin voihan sitä vähän spekuloida. Tekoäly on jo vaikuttanut huomattavasti ohjelmistokehitykseen

 
 

Kommentit


Tämän julkaisun kommentoiminen ei ole enää käytettävissä. Ota yhteyttä sivuston omistajaan saadaksesi lisätietoja.
bottom of page