top of page

Asiakkaiden palautteesta suoraan koodiksi

  • Hannu Ripatti
  • 22.10.
  • 1 min käytetty lukemiseen

Leikitään, että yrityksellä X on digitaalinen palvelu ja riittävästi käyttäjiä, joilta tulee palautetta ja toiveita palvelun ominaisuuksista tasaiseen tahtiin.


Nykyisin palautteet käydään manuaalisesti läpi, kategorisoidaan tärkeisiin ja vähemmän tärkeisiin ja otetaan tai ei oteta huomioon kehitystyössä.


Mitä jos tekoälyn avulla homma voidaankin automatisoida?


Kun aiheesta Y on tullut riittävästi palautetta, hypähtävät agentit asialle. Analysoivat palautteen, tekevät suunnitelman uudesta ominaisuudesta tai vanhan korjaamisesta ja lopuksi vielä hoitavat koodaamisen.


Voi siellä välissä olla joku ihminen valvomassa ja antamassa hyväksynnän, mutta mikä estää?


Olisiko tämä sitä kuuluisaa asiakaslähtöisyyttä?

 
 
 

Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki
Odotettavissa: prototyyppien yliannostus

Prototyyppi on joiltain osiltaan lopullista tuotosta esittävä mallikappale. Sen avulla voidaan mallata vaikkapa muotoa, toiminnallisuutta, prosessia tai vuorovaikutusta. Prototyyppejä ei kuitenkaan ol

 
 
Näin viet tekoälyn avulla työkaverin työt

Ei vaineskaan, mutta kun ensimmäisiä merkkejä tulevasta Suuresta Organisaatiouudistuksesta on ilmassa, niin voihan sitä vähän spekuloida. Tekoäly on jo vaikuttanut huomattavasti ohjelmistokehitykseen

 
 

Kommentit


Tämän julkaisun kommentoiminen ei ole enää käytettävissä. Ota yhteyttä sivuston omistajaan saadaksesi lisätietoja.
bottom of page